Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

АУДАРМА ПРО ЦЕ СІНДЕ ГІ МӘДЕ НИ-ТАНЫМДЫҚ АСПЕ КТІНІҢ РӨЛІ

Жарияланған 07-2021
Абай атындағы Қазақ ұлттық пе даго гикалық униве рсите ті, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Б. Аширова

ф.ғ.к., Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, Қазақстан.

Абай атындағы Қазақ ұлттық пе даго гикалық униве рсите ті, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

А. Набидуллин

докторант, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, Қазақстан.

Аңдатпа

Со ңғы жылдары мәде ни-танымдық тәсіл лингвистикада маңызды рөл атқарып жүр. Бұл тәсіл аударма те о риясы үшін де  маңызды. Ауызша не ме се  жазбаша аударма про це сінде  аудармашы әле уме ттік-мәде ни, психо ло гиялық, лингвистикалық және  мәде ни аспе ктіле рді е ске ре  о тырып, мәтінге  қандай да бір түзе туле р е нгізуге  мінде тті. Мұнда аудармаға қатысатын е кі тілдің, мәде ние ттің, ұлттардың, этно стардың е ре кше лікте рі е ске рілуі ке ре к. Әле мнің тілдік мәде ние тінің е ре кше лікте ріне  байланысты бір халықтың күлкісін тудыратын сөзде р ме н әре ке тте р басқа халықты ашуландыруы мүмкін. Заманауи аудармашы ше т тілде рін же тік ме ңге рге німе н, о сы тілде рдің мәде ние тін тасымалдаушы бо лып қызме т е те ді және  аудармада мәде ние т таратушысы ре тінде  әре ке т е те ді. Бұл мақалада біз аудармадағы мәде ни және  танымдық аспе ктінің рөлін қарастыруға тырыстық.

pdf (Eng)