Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ

Жарияланған July 2021
Казахский национальный педагогический университет имени Абая, Алматы, Казахстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ж. Сейсенбаева

ф.ғ.к., қауымдастырылған профессор, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, Қазақстан.

Аңдатпа

Ғылыми мақалада өзге тілді мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы білім мазмұнындағы әдіс-тәсілдерге зерттеу жүргізілген. Қазақ әдебиетінің білім мазмұнының негізгі құрамдас бөлігі болып саналатын қазақ әңгімелері арқылы оқушылардың дүниетанымын, өмірге деген көзқарасын қалыптастырудың, өзін-өзі жүзеге асыруының құралы ретінде пайдаланудың жолдары айқындалған.

Орыс мектептерінде қазақ әдебиеті пәнін оқытудың мақсаты – өзге ұлт өкілдеріне қазақ халқының әдеби бай мұрасы мен тарихын таныстыру болып саналады. Әдебиет пәні – өзге тілде сөйлейтін оқушының бойында елге деген құрметті оятуға септігін тигізеді. Сонымен қоса, елді, айналасындағыларды тереңірек білуге, халықтың тұрмыс-тіршілігімен жақын тануға ықпал етеді. Әр мұғалім қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында тіл дамыту жұмыстарын шығармашылық мәнде жүргізіп, дұрыс ұйымдастыра білсе, ол оқушының күнделікті өмірдегі құбылысты жан-жақты түсіне білуіне, үйренуіне, білген нәрселерін ауызекі сөздерінде қолдана білуіне жағдай жасайды.

pdf