Мақала оқу мәселесін шешудегі құзыреттілік тәсіліне арналған. Құзіреттілікті және оны шешудің әртүрлі тәсілдерін анықтау мәселесі қарастырылады. “Құзыреттілік” ұғымдары қазіргі кезеңде оқытудың мақсаттары мен мазмұнын анықтайтын және негізгі ұғымдарға айналды. Түлектің негізгі қабілеті-арнайы мақсатта сөйлеу қабілетін қалыптастыру мүмкіндігі. Осы себепті лингводидактиканың негізгі категориясы коммуникативті құзіреттілікке айналады.
Мектептегі білім беру мазмұнын жаңартуға негізделген білім берудің жаңа парадигмасын орнату күтілетін оқу нәтижелерін жоспарлаудың жаңа тәсілдерін әзірлеуді талап етеді. Бұл аспект сипатталған сұрақтың өзектілігін анықтайды.
Авторлар оқу құзіреттілігін қалыптастырудың теориялық негіздерін анықтайды. Сонымен қатар, терминге жеке анықтама беріп қана қоймай, “оқу құзыреті”, “әдеби құзіреттілік”, “оқу сауаттылығы” ұғымдарының арасындағы шекараны сызуға әрекет жасалады.
Оқу құзіреттілігін қалыптастыру мәселесіне қатысты мақалада мұғалімге күш салуды қажет ететін бағыт беретін оқу құзіреттілігінің дескрипторлары анықталған. Мектептегі оқу нәтижелерінің бірі болып табылатын функционалдық сауаттылық қарастырылатын құзіреттіліктің құрылымдық элементтерін қамтиды.