Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ҚАЗАҚЫЛАНДЫРЫЛҒАН ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАРДЫҢ ӨЗГЕ ТІЛДІК ӘСЕРГЕ ҚАРСЫ ИММУНИТЕТІ (жалпы білім беру жүйесінің білім мазмұны негізінде)

Жарияланған 07-2021
М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

К.С. Алдашева

PhD доктор, М. Өтемі сов аты ндағы  Баты с Қазақстан университеті

Аңдатпа

Қоғамды қ сананы  жаңғы рту мен латы н графикасы на негі зделген қазақ әлі пбиі не көшу жағдайы нда қазақы ланды ры лған лексикалы қ жаңалы қтарды ң менталды  лексиконы нда шоғы рлану үдері стері н зерттеу аса өзекті  болы п оты р. Осы мен байланы сты  қазақы ланды ры лған лексикалы қ жаңалы қтарды  ғы лы ми-практикалы қ тұрғы дан жүйелеу және қоры ту Қазақстандағы  ті л саясаты ны ң басы м бағы ттары ны ң бі рі  – ті лді ң лексикалы қ қоры н жеті лді руге, жаңа ті лді к бі рлі ктерді  бі рі зді ленді ру мен қалы птанды руға, қазақ ті лі ні ң ұлтты қ корпусы н табы сты  түрде қалы птасты руға нақты  үлес қосады , сондай-ақ оқушы ларды ң лексикалы қ жаңалы қтарды  меңгеруі ні ң әді снамалы қ негі здері н айқы ндау және бейі нді к мектептер үші н әді стемелі к жүйені  әзі рлеу қазақ ті лі н оқы туды ң әді снамасы н жеті лді ру мен стандарттауға, қазақ ті лі ні ң қажетті лі гі н артты руға ы қпал етеді . Ұлт ті ліні ң өзге тілді к әсерге қарсы  басты  иммунитеті  – қазақы ланды ру. Қазақ ті лі ні ң өзге ті лді к әсерге қарсы  иммунитеті н бағалау жалпы  бі лі м беру жүйесі ні ң бі лі м мазмұны ндағы  қазақы ланды ры лған лексикалы қ жаңалы қтарға талдау жасауды  қажет етеді . Мақалада жалпы  бі лі м беру жүйесі ндегі  оқулы қтарды ң бі лі м мазмұны ндағы  қазақы ланды ры лған лексикалы қ жаңалы қтарды  талданады .

pdf