Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға шет тілін оқытудың мақсатын олардың даму процесінде жүзеге асыру университеттегі инклюзивті білім беру жағдайындағы әлеуметтік құзыреттілік

Жарияланған September 2024

19

11

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
Аңдатпа

Мақалада авторлар әлеуметтік дағдыларды талдайды, оларды коммуникациялық дағдылардың құрамдас бөлігі ретінде құрылымдайды және мүмкіндігі шектеулі студенттерге қарым-қатынас құралы ретінде шет тілдерін пайдалана отырып, қажетті әлеуметтік және коммуникациялық дағдылар мен дағдыларды меңгеруге және дамытуға көмектесетін әдістемені ұсынады. және ағылшын тілі сабақтарындағы өзара әрекеттесу. Авторлар мүмкіндігі шектеулі оқушыларға шет тілдерін оқыту мақсатын былайша анықтайды: - қабілеттерін дамыту, - тілдік білімдерін қалыптастыру, - шет тілдерін жаңа қарым-қатынасқа бейімдеу құралы ретінде пайдалану, - әлеуметтік тәжірибені қалыптастыру. коммуникативті және әлеуметтік мәселелерді тиімді шешу құралы ретінде. Әлеуметтік құзыреттілік коммуникативті құзіреттіліктің элементі болғандықтан, авторлар мүмкіндігі шектеулі оқушылар шет тілін меңгеру кезінде шет тілін қарым-қатынас пен өзара әрекеттестік құралы ретінде пайдалана отырып, қажетті әлеуметтік-коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды игеріп, дамытады деп болжайды.

PDF (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
I.Yu., L. і G.K., K. 2024. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға шет тілін оқытудың мақсатын олардың даму процесінде жүзеге асыру университеттегі инклюзивті білім беру жағдайындағы әлеуметтік құзыреттілік. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 3, 89 (Вер 2024), 90–97. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.89.3.011.