Мақалада авторлар әлеуметтік дағдыларды талдайды, оларды коммуникациялық дағдылардың құрамдас бөлігі ретінде құрылымдайды және мүмкіндігі шектеулі студенттерге қарым-қатынас құралы ретінде шет тілдерін пайдалана отырып, қажетті әлеуметтік және коммуникациялық дағдылар мен дағдыларды меңгеруге және дамытуға көмектесетін әдістемені ұсынады. және ағылшын тілі сабақтарындағы өзара әрекеттесу. Авторлар мүмкіндігі шектеулі оқушыларға шет тілдерін оқыту мақсатын былайша анықтайды: - қабілеттерін дамыту, - тілдік білімдерін қалыптастыру, - шет тілдерін жаңа қарым-қатынасқа бейімдеу құралы ретінде пайдалану, - әлеуметтік тәжірибені қалыптастыру. коммуникативті және әлеуметтік мәселелерді тиімді шешу құралы ретінде. Әлеуметтік құзыреттілік коммуникативті құзіреттіліктің элементі болғандықтан, авторлар мүмкіндігі шектеулі оқушылар шет тілін меңгеру кезінде шет тілін қарым-қатынас пен өзара әрекеттестік құралы ретінде пайдалана отырып, қажетті әлеуметтік-коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды игеріп, дамытады деп болжайды.
Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға шет тілін оқытудың мақсатын олардың даму процесінде жүзеге асыру университеттегі инклюзивті білім беру жағдайындағы әлеуметтік құзыреттілік
Жарияланған September 2024
19
11
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
шет тілдерін оқыту мақсаттары
әлеуметтік құзыреттілік
мүмкіндігі шектеулі студенттер
университетте интеграцияланған білім
қарым-қатынас дағдылары мен дағдылары
қарым-қатынас құралы ретіндегі шет тілі
мәдениетаралық қарым-қатынастың әлеуметтік дағдылары
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
I.Yu., L. і G.K., K. 2024. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға шет тілін оқытудың мақсатын олардың даму процесінде жүзеге асыру университеттегі инклюзивті білім беру жағдайындағы әлеуметтік құзыреттілік. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 3, 89 (Вер 2024), 90–97. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.89.3.011.