Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

МЕКТЕПТЕГІ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҒЫ АРҚЫЛЫ ГЕНДЕРЛІК ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ

Жарияланған September 2024

3

3

Әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада мектептегі әдебиет сабағы арқылы гендерлік әлеуметтендіру мәселесі қарастырылады. Адам баласының интеллектуалды еліктегіш бастау бұлақтарының бірі мектептегі әдебиет сабағы екені анық. Жаһандық үдерістерде актуалды мәселеге айналған  гендерлік түсінік ықпалдары өскелен ұрпақ тәрбиесіне тікелей әсер етуде. Көркем әдебиеттегі гендерлік мәселелер оқушылардың жас ерекшелігіне қарай санасында түрлі сұрақтар туғызып, тіпті теріс позициялар да орнатуы мүмкін. Көркем әдебиет тек қана гедонистік қажеттіліктерді  қанағаттанудың жолы емес, сонымен қатар қоғам туралы бірегей ақпарат көзі.

Мақалада пәнаралық зерттеулерге көңіл бөліп, мектептегі 5-9 сыныптарда оқылатын қазақ әдебиеті сабағындағы прозалық шығармалар гендерлік аспектіде талданып,  әлеуметтанушылық, психологиялық қырлары ашылады. Көркем шығармалардың оқушының гендерлік танымына әсері қарастырылады.

PDF
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А., Н. 2024. МЕКТЕПТЕГІ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҒЫ АРҚЫЛЫ ГЕНДЕРЛІК ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 3, 89 (Вер 2024), 97–103. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.89.3.012.