Бәсекеге қабілетті экономикалық ортаға бейімделу қажеттілігін тудырған осы ғасырдың басындағы әлемдік экономикадағы өзгерістер білім беру сапасының проблемаларын шиеленістірді, өйткені халықтың "білім беру интеллектісі" мемлекеттің маңызды стратегиялық ресурсы болып саналады..
Білім беру нәтижелері білім беру сапасының негізгі көрсеткіші болып табылады, өйткені білім беру нәтижелерінің призмасы арқылы елдің білім беру саясатының тиімділігі қарастырылып, білім беру жүйесіндегі реформалардың қажеттілігі және олардың қарқыны анықталады.. Pisa, pirls, timss, pbts, icils, talis халықаралық зерттеулерінің нәтижелері елдегі білім сапасының мақсатты көрсеткіштері болып табылады.