Ұсынылған мақалада мектепте әдебиет сабақтарында цифрлық технологияларды пайдалануға қатысты мәселелер талқыланады, Nearpod білім беру платформасын пайдаланудың оқу-әдістемелік және ақпараттық аспектілерінің дидактикалық мүмкіндіктері ашылады, осы платформамен жұмыс істеу әдістемесі мен алгоритмі баяндалады. Сервистің мүмкіндіктері, мүмкіндіктердің әртүрлілігі, мұғалімнің практикалық жұмысында қолданудың ыңғайлылығы көрсетілген. Оқушылардың пәнді оқуға ынтасы, пәнді оқуға деген тұрақты қызығушылығының артуы және жоғары білім беру нәтижелері мектепте әдебиетті оқытуда осы сервистің мүмкіндіктерін табысты қолдануға байланысты. Платформаны пайдалану нұсқалары әртүрлі. Nearpod платформасының көп функционалды мүмкіндіктері қазіргі заманғы оқушының жеке білім беру бағдарын тиімді құруға мүмкіндік береді. Мақала авторы Nearpod платформасының мультимедиялық мүмкіндіктерін, тапсырмалар нұсқаларын, сабақ өткізу нысандарын көрсетеді.
МЕКТЕПТЕ ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА NEARPOD ҚЫЗМЕТІН ПАЙДАЛАНУ
Жарияланған July 2024
82
33
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
заманауи білім беру, көп функциялы электронды ресурс, Nearpod, орта мектеп, әдебиет сабағы, жұмыс алгоритмі
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Асылбекова М.С. 2024. МЕКТЕПТЕ ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА NEARPOD ҚЫЗМЕТІН ПАЙДАЛАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 88, 2 (Лип 2024), 71–78. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.88.2.009.