Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

А.ҚЫРАУБАЕВАНЫҢ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЕЖЕЛГІ ДӘУІР ӘДЕБИЕТІ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ

Жарияланған May 2024
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Осы күнге дейін, адамзат адам болғаннан бері, ересектер балаларды ересек өмірге дайындалу үшін жұмыс істеуге үйретті. Ғасырлар бойы қоғамдар өзгеріп, бәрі күрделене түсті. Жұмысты орындау үшін қажетті білім мен қолданылатын жұмыс түрлері, дағдылар мен құралдар да өзгерді. Жұмыстың күрделілігін, көлемін және мазмұнын өзгертуге ықпал ететін оқыту технологиясы пайда болды. Уақыт өте келе адамның ойлауы да өзгереді, оның оң және теріс жақтары бар, бірақ Алма Қыраубаева сияқты профессорлар өзгерісті сипаттап қана қоймай, оны дайындаудың алғышарттарын ұсынды. Қазіргі білім берудің негізгі мақсаты, жаңашыл ғалымдардың пікірінше, адамның интеллектуалды, рухани-адамгершілік, шығармашылық, физикалық және кәсіби дамуына, оның білім беру қажеттіліктері мен мүдделерін қанағаттандыруға жағдай жасау болып табылады. Баланың адами құндылықтар әлемімен танысуын қамтмасыз ететін, жағымды өмірлік тәжірибені қалыптастыратын білім ұлттық тәрбиенің өзегін құрайтын ежелгі әдебиет ретінде маңызды құралдардың біріне жүгінеді. Бұл мақалада профессор Алма Қыраубаеваның зерттеуі негізінде ежелгі дәуір әдебиеті мен ұлттық тәрбиенің интеграциясы қарастырылады. Мақалада жалпы оқытудың тиімділігін арттыруға ықпал ететін ғылыми және әдеби білімдердің интегра-циясы талқыланады. Ежелгі әдебиет халықтың жолы мен тәжірибесі ретінде өскелең ұрпақтың танымдық шығармашылық белсенділігін арттырады. Ежелгі әдебиет - бұл халықтың тағдыры, студенттерге оны түсіну оның өмірінің мәнін ашады, өмірде орын алуға, өзін-өзі жүзеге асырудың барлық тетіктерін пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл мүмкіндіктер мәдени және әлеуметтік аспектілерімен ерекше. Ежелгі әдебиеттің жауһарларын игеруді ұйымдастыру үшін жас ұрпақтың білім беру жүйесі ретінде әртүрлі ғылымдардың өзара әрекеттесуі қажет. Бұл тарих ғылымы мен әдебиеттің немесе педагогика мен музыканың өзара әрекеттесуі болуы мүмкін. Қазіргі қоғамға өз бетінше ойлауға, өзіне және қоғамға жаңа міндеттер қоюға және олардың шешімдерін табуға қабілетті, ерекше жеке және ұжымдық жұмысқа дайын, өз іс-әрекеттерінің өзіне, басқа адамдарға және қоршаған әлемге әсерін түсінетін адам қажет.

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кумисбекова Ж., Ж. і Оразбаева, Ф. 2024. А.ҚЫРАУБАЕВАНЫҢ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЕЖЕЛГІ ДӘУІР ӘДЕБИЕТІ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 87, 1 (Трав 2024), 80–90. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.87.1.010.