A. Сейтенова ,Г.Ж. Болатова
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДАҒЫ ТҮСТЕР ПАЛИТРАСЫНЫҢ КОНЦЕПТУАЛДЫ МӘНІ
280-286
Маурицио Массимо
МИНИМАЛИЗМ: МЫЛҚАУЛЫҚТАН XXI ҒАСЫР ДАУСЫНА ДЕЙІН
54-73
Олжас Жолдыбаев,Юлдуз Туна
“СЫҢСУ” ҒҰРПЫНЫҢ БҮГІНГІ КӨРІНІСІ
40-46
Ө. Иманғали ;С. Асылбекұлы
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ӘҢГІМЕЛЕРІНІҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ АЯСЫ МЕН ӨЗЕКТІ ИДЕЯЛАРЫ
71-80
А. Найманбаев ,T. Ербай
ҚАЗАҚ ЖАЗБА ӘДЕБИЕТІНДЕГІ АБАЙ ЖАҢАШЫЛДЫҒЫНЫҢ СЫРЛАРЫ
256-260
А Сейтенова
Ш.МҰРТАЗА РОМАНДАРЫНДАҒЫ ТАБИҒАТ КОНЦЕПТІ
272-277
Г Мухамеджанова,А Мухамеджанова
КӨРКЕМ МӘТІННІҢ ПОЭТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
120-129
М. Миров
АБАЙТАНУ ІЛІМІНІҢ НЕГІЗІН ҚАЛАУШЫ
345-351
С. Қожағұлов
АБАЙДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙ-ПІКІРЛЕРІ
341-345
Ольга Табачникова
ОРЫС ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ АХИЛЛЕС ӨКШЕСІ (ГЕОРГИЙ ДАНЕЛИЯНЫҢ «КҮЗГІ МАРАФОН» ФИЛЬМІНДЕГІ ЧЕХОВ МОТИВТЕРІ)
56-61
Ө. Иманғали
ШЕРХАН МҰРТАЗАНЫҢ «ТӘУЕКЕЛ ТОЙ» ӘҢГІМЕСІНІҢ ПОЭТИКАСЫ
232-237
З. Мүтиев,А. Ақбулатов
САҒАТ ӘБДУҒАЛИЕВ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ МӘҢГІЛІК АДАМЗАТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР
318-324