Зерттеудің өзектілігі халықтың экономикалық сауаттылығын, экономикалық коммуникацияларды жетілдіру қажеттілігімен анықталады, демек, экономикалық медиатексте жазылған дискурсивті тәжірибелердің ерекшеліктерін зерттеу. Бұл тұтастай алғанда экономикалық салада, оның ішінде айыру процесінің аспектісінде толыққанды аксиологиялық бағдарларды қалыптастыруға және соның негізінде әлемнің құндылық бейнесінің үзіндісін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Ол жеке адамның да, бүкіл қоғамның да материалдық әл-ауқатына әсер ете алатыны сөзсіз.
Айыру семантикасы негізінен теріс коннотацияны қамтитындықтан және оқырман баяндалған экономикалық оқиғаны қабылдай отырып, оны белгілі бір әлеуметтік контекстке енгізетіндіктен, оқырман аудиториясының айыру семантикасы бар мәлімдемелерді қабылдауын зерттеу қажет болып көрінеді. Бұл тұтынылатын мазмұндық және формальды құралдарды, сондай-ақ газеттерде экономикалық ақпаратты ұсыну әдістерін жетілдіруге ықпал етуі мүмкін.
Түйін сөздер: экономикалық дискурс, әлем бейнесі, факт, когнитивті модель, аксиологиялық модель.