Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

КІРІКТІРІЛГЕН САБАҚ АЯСЫНДАҒЫ БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған April 2023
Сарсен Аманжолов Шығыс Қазақстан университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Е.Е. Чжан

педагогика ғылымдарының кандидаты

Сарсен Аманжолов Шығыс Қазақстан университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

А.Л. Козлова

педагогика ғылымдарының магистрі

Аңдатпа

Мақалада көптілді оқыту ортасы аясында мектеп пәндерін бағалау туралы айтылады. Авторлар пәндік-тілдік кіріктірілген сабақтардың түрлеріне байланысты оқушылардың үлгерімін бағалау ерекшеліктерін талдайды. Бағалау жүзеге асырылатын мақсаттың, сондай-ақ оқыту нәтижелерінің, коммуникативті дағдылардың критерийлерін анықтаудың маңыздылығы атап өтіледі. Кіріктірілген сабақтарға арналған бағалаудың жиынтық және формативті түрлері сипатталады, егер пән шет тілінде бағаланса, критерийлердің үлгілері «жасай алады» тұжырымдамалары арқылы ұсынылады. Кері байланыс, студенттермен олардың жетістіктері туралы диалог құрудың маңыздылығы, студенттерді өзін-өзі бағалауға үйрету қажеттілігі атап өтіледі.

pdf (Рус)