Мақалада көптілді оқыту ортасы аясында мектеп пәндерін бағалау туралы айтылады. Авторлар пәндік-тілдік кіріктірілген сабақтардың түрлеріне байланысты оқушылардың үлгерімін бағалау ерекшеліктерін талдайды. Бағалау жүзеге асырылатын мақсаттың, сондай-ақ оқыту нәтижелерінің, коммуникативті дағдылардың критерийлерін анықтаудың маңыздылығы атап өтіледі. Кіріктірілген сабақтарға арналған бағалаудың жиынтық және формативті түрлері сипатталады, егер пән шет тілінде бағаланса, критерийлердің үлгілері «жасай алады» тұжырымдамалары арқылы ұсынылады. Кері байланыс, студенттермен олардың жетістіктері туралы диалог құрудың маңыздылығы, студенттерді өзін-өзі бағалауға үйрету қажеттілігі атап өтіледі.
КІРІКТІРІЛГЕН САБАҚ АЯСЫНДАҒЫ БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРІ
Жарияланған April 2023
104
83
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
кіріктірілген сабақ, бағалау критерийлері, жиынтық бағалау, формативті бағалау, бағалау нәтижелері, рефлексия
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Чжан , Е. і Козлова , А. 2023. КІРІКТІРІЛГЕН САБАҚ АЯСЫНДАҒЫ БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 3, 77 (Квіт 2023), 21–29. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7804.03.