Мақалада шет тіліндегі диалогтық сөйлеудегі сөйлеу әрекетін бағалаудың когнитивтік және прагматикалық аспектілері мәселелері қарастырылады. Авторлар критериалды бағалаудың артықшылықтарын зерттейді, олар мыналарды қамтиды: білім беру үдерісіндегі оқушылардың жеке жетістіктерін бақылау мүмкіндігі (стандартты анықтамалық нормалар негізінде нәтиженің ресми мәлімдемесіне қарағанда); білім беру нәтижелерін бейресми сараптамалық бағалау мүмкіндігі, мысалы, жұмыс берушілер, ата-аналар, мұғалімдер, сондай-ақ тәуелсіз және өзара бағалау (тек мұғалімнің бағалауынан айырмашылығы); оқушының жетістіктеріне, оның нені білетініне және не істей алатынына назар аудару, яғни «табыс эффектінің» болуы («жеңілген әсерге» қарама-қарсы, оқушы қалай білмейтінін айту); қол жеткізілген оқу нәтижелерін сандық (нормативтік) емес, сапалық бағалау; қол жеткізілген оқу нәтижелері мен жеке жетістіктерді жоба өнімдері, презентациялар түрінде көрнекі түрде көрсету.
КОГНИТИВТЫҚ ЖӘНЕ ПРАГМАТИКАЛЫҚ АСПЕКТТЕРІ СӨЗДІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ ДИАЛОГТА БАҒАЛАУ
Жарияланған April 2023
126
173
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
бағдарлама, бағалау, тілдік бағдарламалар, оқулықтар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Kim, J.-K. і Larionova, I. 2023. КОГНИТИВТЫҚ ЖӘНЕ ПРАГМАТИКАЛЫҚ АСПЕКТТЕРІ СӨЗДІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ ДИАЛОГТА БАҒАЛАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 3, 77 (Квіт 2023), 5–13. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7804.01.