Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

КОГНИТИВТЫҚ ЖӘНЕ ПРАГМАТИКАЛЫҚ АСПЕКТТЕРІ СӨЗДІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ ДИАЛОГТА БАҒАЛАУ

Жарияланған April 2023
Донгук университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Джун-Кван Ким

PhD докторы

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

И.Ю. Ларионова

профессор

Аңдатпа

Мақалада шет тіліндегі диалогтық сөйлеудегі сөйлеу әрекетін бағалаудың когнитивтік және прагматикалық аспектілері мәселелері қарастырылады. Авторлар критериалды бағалаудың артықшылықтарын зерттейді, олар мыналарды қамтиды: білім беру үдерісіндегі оқушылардың жеке жетістіктерін бақылау мүмкіндігі (стандартты анықтамалық нормалар негізінде нәтиженің ресми мәлімдемесіне қарағанда); білім беру нәтижелерін бейресми сараптамалық бағалау мүмкіндігі, мысалы, жұмыс берушілер, ата-аналар, мұғалімдер, сондай-ақ тәуелсіз және өзара бағалау (тек мұғалімнің бағалауынан айырмашылығы); оқушының жетістіктеріне, оның нені білетініне және не істей алатынына назар аудару, яғни «табыс эффектінің» болуы («жеңілген әсерге» қарама-қарсы, оқушы қалай білмейтінін айту); қол жеткізілген оқу нәтижелерін сандық (нормативтік) емес, сапалық бағалау; қол жеткізілген оқу нәтижелері мен жеке жетістіктерді жоба өнімдері, презентациялар түрінде көрнекі түрде көрсету.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Kim, J.-K. і Larionova, I. 2023. КОГНИТИВТЫҚ ЖӘНЕ ПРАГМАТИКАЛЫҚ АСПЕКТТЕРІ СӨЗДІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ ДИАЛОГТА БАҒАЛАУ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 3, 77 (Квіт 2023), 5–13. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7804.01.