Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІГІ

Жарияланған December 2021

158

149

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Р. Абилкаирова

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Р.К. Садыкова

филология ғылымдарының кандидаты

Аңдатпа

Мақалада ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудағы заманауи технологияларды шет тілдерінде білім берудегі маңызды міндеттері зерттелді. Болашақ шет тілі мамандарының құзіреттілігін қалыптастыруда заманауи технологиялар және ақпараттық инновациялық технологияларды қолданудың оқыту мен оқу үрдісінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану болашақ маманның білім, білік дағдысын қалыптастыра отырып, оларды өздігінен білім алуға, құзіреттлігін арттыруға, болашақта бәсекеге қабілетті маман болып қалыптасуына жол ашады. Көптеген ғылыми әдебиеттерде «құзіреттілік» ұғымы жеке тұлғаның бойындағы білім, білік, дағды, іс-әрекеттердің жиынтығы ретінде айқындалу ерекшеліктерін анықтауға байланысты. Әрбір болaшақ маман алған білімі мен дағдыларын кез-келген жағдайда өмірде қолдана білсе,  құзіретті бола алады. Бәсекеге қабілеттілігін көрсетудің бірден-бір жолы – құзіреттілікті дамыту  болып табылады. Жалпы, маманның құзіреттілігі  белгілі саладағы кәсіби қызметі үшін қажетті білімі, қабілеті, жеке қасиеттері, дағдыларының жиынтығы. Кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру – кәсібилікті қалыптастырудың жолы болғандықтан, болашақ ағылшын тілі маманының білім алуы мен өздігінен білім алуы арқылы ғана қалыптасады.  

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абилкаирова, Р. і Садыкова , Р. 2021. ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 2, 76 (Груд 2021), 88–94. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-7804.11.