Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК-МӘДЕНИ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Жарияланған July 2021
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті , Шымкент, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

М.А. Ермекбаев

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент, Қазақстан. 

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті , Шымкент, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Н. Қойшыбаева

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент, Қазақстан

Аңдатпа

Бастауыш мектептегі оқыту үдерісінің негізгі нәтижесі оқушының қаншалықты құзіреттілктерді игергеніне байланысты. тілдік - мәдени құзіреттілктері қалыптасқан оқушы қазақ тілінің грамматикалық құрылымдық құпиясына енеді, қандай да бір грамматикалық ережелерді сөйлеуде қолдану заңдылықтарын түсінеді, сөйлемнің құрылу механизмін меңгереді. Ал құзіреттіліксіз теориялық толықтырудың құжаттандырылмаған біліктері бір өзі үстіртін даярлауға айналып кетеді. Саналы көлемде оқушылардың тілдік құзіреттіліктері олардың тілдік қатысым дағдылары мен біліктерін ұйымдастырудың қажетті шарты болып келеді. Дұрыс қалыптасқан тілдік-мәдени құзіреттіліктер оқушыларға оқытылып отырған фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарды терең ұғынуға көмектеседі, сөз құралу механизмін түсінуге, дұрыс жазылу ережесін, тілдік қатысымның қандай да бір сөйлеу түрлерінің болуын, синтаксистік құрылымдарды және т.б. жете ұғынуына көмектеседі.

pdf (Eng)