Бастауыш мектептегі оқыту үдерісінің негізгі нәтижесі оқушының қаншалықты құзіреттілктерді игергеніне байланысты. тілдік - мәдени құзіреттілктері қалыптасқан оқушы қазақ тілінің грамматикалық құрылымдық құпиясына енеді, қандай да бір грамматикалық ережелерді сөйлеуде қолдану заңдылықтарын түсінеді, сөйлемнің құрылу механизмін меңгереді. Ал құзіреттіліксіз теориялық толықтырудың құжаттандырылмаған біліктері бір өзі үстіртін даярлауға айналып кетеді. Саналы көлемде оқушылардың тілдік құзіреттіліктері олардың тілдік қатысым дағдылары мен біліктерін ұйымдастырудың қажетті шарты болып келеді. Дұрыс қалыптасқан тілдік-мәдени құзіреттіліктер оқушыларға оқытылып отырған фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарды терең ұғынуға көмектеседі, сөз құралу механизмін түсінуге, дұрыс жазылу ережесін, тілдік қатысымның қандай да бір сөйлеу түрлерінің болуын, синтаксистік құрылымдарды және т.б. жете ұғынуына көмектеседі.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК-МӘДЕНИ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Жарияланған July 2021
134
117
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Yermekbayev М. і Koishibaeva , N. 2021. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК-МӘДЕНИ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 1, 1(75) (Лип 2021), 339–344.