Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ҒЫЛЫМИ МӘТІНДЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТКЕ ӘСЕРІН ТҮРГЕ БӨЛУ

Жарияланған 07-2021
ҚР БҒМ жанындағы “Ақпараттық-талдау орталығы” АҚ, Нұр-Сұлтан, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

У. Оспанова

қолданбалы зерттеулер мен әзірлемелер департаментінің жобалау менеджері, Менеджмент магистрі, "Ақпараттық-талдау орталығы" АҚ, Нұр - сұлтан, Қазақстан

2ҚР БҒМ жанындағы “Ақпараттық-талдау орталығы” АҚ, Нұр-Сұлтан, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

М. Шакенова

ф.ғ.к., қолданбалы зерттеулер мен әзірлемелер департаментінің бас талдаушысы," ақпараттық-талдау орталығы " АҚ, Нұр-сұлтан, Қазақстан.

Аңдатпа

Макалада бұқаралық ақпарат құралдарының тұлғаға және әлеуметке әсері нің түрлері мен модельдері жайлы жүргізілген зерттеулерге теориялық шолу жасалған. Ғылыми әдебиеттерге жасалған талдау бұл мәселенің ғылыми зерттеулер мәтінініде танымал және жеткілікті түрде екшелген екенін анықтап берді. Бірақ, айта кету керек, көбінше зерттеу жұмыстары фрагменттер ретінде ғана жүргізіліп келген, БАҚ тың әртүрлі әлеуметтік топтарға әсері белглі бір көзқарас көлемінде ғана қарастырылғандықтан, бұқаралық ақпарат құралдарының әлеуметке әсерін түрге бөлудің нақты дайындалған критерийлері болмады. Осыған байланысты осы мәселе төңірегінде жинақталған білімді қорытындылай келе, әртүрлі әлеуметтік топ мүшелеріне тигізілген әсерердің түрлерін жүйелеу оңай болмаса да, бұқаралық ақпарат құралдарының жеке тұлғалар мен жалпы әлеуметке әсерінің кешенді топтастыруын ұсынып отырмыз.

pdf (Eng)