Макалада бұқаралық ақпарат құралдарының тұлғаға және әлеуметке әсері нің түрлері мен модельдері жайлы жүргізілген зерттеулерге теориялық шолу жасалған. Ғылыми әдебиеттерге жасалған талдау бұл мәселенің ғылыми зерттеулер мәтінініде танымал және жеткілікті түрде екшелген екенін анықтап берді. Бірақ, айта кету керек, көбінше зерттеу жұмыстары фрагменттер ретінде ғана жүргізіліп келген, БАҚ тың әртүрлі әлеуметтік топтарға әсері белглі бір көзқарас көлемінде ғана қарастырылғандықтан, бұқаралық ақпарат құралдарының әлеуметке әсерін түрге бөлудің нақты дайындалған критерийлері болмады. Осыған байланысты осы мәселе төңірегінде жинақталған білімді қорытындылай келе, әртүрлі әлеуметтік топ мүшелеріне тигізілген әсерердің түрлерін жүйелеу оңай болмаса да, бұқаралық ақпарат құралдарының жеке тұлғалар мен жалпы әлеуметке әсерінің кешенді топтастыруын ұсынып отырмыз.
ҒЫЛЫМИ МӘТІНДЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТКЕ ӘСЕРІН ТҮРГЕ БӨЛУ
Жарияланған July 2021
107
147
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
медиавоздействие, типологизация, СМИ, влияние на социум
бұқаралық ақпарат құралдарының әсері, типологизациялау, БАҚ, әлеуметке әсері
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ospanova, U. і Shakenova , M. 2021. ҒЫЛЫМИ МӘТІНДЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТКЕ ӘСЕРІН ТҮРГЕ БӨЛУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 1, 1(75) (Лип 2021), 398–405. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7804.69.