Мақалада елдегі әлеуметтік-экономикалық өзгерістер, шет тілін оқыту саласында жаңа талаптар қоятын білім беру жүйесіндегі реформалар қарастырылады. Шет тілін қолданбалы лингвистика ретінде оқыту әдістемесін зерттеу 1930 жылдардағы шет тілі пәні ретіндегі әдістеме өзіндік ерекшелігін жеткілікті дәрежеде анықтамағандығы және зерттеу әдістері жүйесі жасалмағанымен анықталады.
Педагогика және әдістемеде оқытудын бір объектісі ол - оқу процестері, оқу мақсаттары мен міндеттері, білім беру және пәндердің мазмұны.
Шет тілін оқыту практикасы әдістері мен мазмұны, оның мақсаттары мен міндеттеріне қатысты мәселелерді әзірлеуді қажет етеді. Отандық дидактика мәселесін зерттеу әдістемелік әдебиеттерде әр түрлі көрініс табатындығы анықталды.