Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕР ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН РЕТРОСПЕКТИВТІК ТАЛДАУ

Жарияланған 07-2021
М.Тынышбаев атандағы Қазақ көлік және коммуникациялар академиясы, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ф. Смаилова

п.ғ.к., ҚазККА қауымдастырылған профессоры, М. Тынышпаева ат. Қазақ көлік және коммуникация академиясы, Алматы, Қазақстан

Алматы қаласы Білім басқармасының №109 жалпы білім беретін мектеп директоры, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

С. Жапаков

ф.ғ.к., Алматы қаласы Білім басқармасының №109 жалпы білім беретін мектеп директоры, Алматы, Қазақстан.

Аңдатпа

Мақалада елдегі әлеуметтік-экономикалық өзгерістер, шет тілін оқыту саласында жаңа талаптар қоятын білім беру жүйесіндегі реформалар қарастырылады. Шет тілін қолданбалы лингвистика ретінде оқыту әдістемесін зерттеу 1930 жылдардағы шет тілі пәні ретіндегі әдістеме өзіндік ерекшелігін жеткілікті дәрежеде анықтамағандығы және зерттеу әдістері жүйесі жасалмағанымен анықталады.

Педагогика және әдістемеде оқытудын бір объектісі ол - оқу процестері, оқу мақсаттары мен міндеттері, білім беру және пәндердің мазмұны.

Шет тілін оқыту практикасы әдістері мен мазмұны, оның мақсаттары мен міндеттеріне қатысты мәселелерді әзірлеуді қажет етеді. Отандық дидактика мәселесін зерттеу әдістемелік әдебиеттерде әр түрлі көрініс табатындығы анықталды.

pdf (Eng)