Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

БРЕНД КОНЦЕПЦИЯСЫ ТІЛ БЕЛГІСІ РЕТІНДЕ

Жарияланған July 2021
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Г.Б. Мәдиева

ф.ғ.д., профессор, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы Қазақстан

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

З.А. Ұзақбаева

докторант, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы Қазақстан.

Аңдатпа

Мақалада “бренд” ұғымының жалпы сипаты қарастырылады. Бұл жұмыста заманауи брендті оны ілгерілету тұжырымдамасын құруға мүмкіндік беретін белгі ретінде зерттеуге мүмкіндік беретін анықтамаларға назар аударылады. Бұл құбылысты зерттеу кезінде лингвистикалық білім негізінен брендтік атауды (фирмалық атау, маркалық атауы, бренд-нейм және т.б.) әзірлеу кезінде сұранысқа ие. Бұл атаудың брендтің өзін де, ол білдіретін өнімді де, сондай-ақ осы өнімнің өндірушісін анықтаудағы маңызды рөлі туралы хабардар болуымен байланысты. Осыған орай материалды, яғни өнімнің өзі мен оның материалдық (тауар, қызмет, ұйым, тұлға жеке тұлғаның атымен, фирмалық атауымен, ұранымен) және материалдық емес (өнімнің қасиеттерін тұтынушылардың санасында бейнелеу және “кездесу”, тауармен танысу нәтижесінде алынған әсер) ерекшеліктерін біріктіретін анықтамалар айқындалады. Сонымен қатар бренд феномені когнитивтік лингвистика және де белгілер теориясы тұрғысынан да қарастырылады.

pdf (Eng)