Мақалада “бренд” ұғымының жалпы сипаты қарастырылады. Бұл жұмыста заманауи брендті оны ілгерілету тұжырымдамасын құруға мүмкіндік беретін белгі ретінде зерттеуге мүмкіндік беретін анықтамаларға назар аударылады. Бұл құбылысты зерттеу кезінде лингвистикалық білім негізінен брендтік атауды (фирмалық атау, маркалық атауы, бренд-нейм және т.б.) әзірлеу кезінде сұранысқа ие. Бұл атаудың брендтің өзін де, ол білдіретін өнімді де, сондай-ақ осы өнімнің өндірушісін анықтаудағы маңызды рөлі туралы хабардар болуымен байланысты. Осыған орай материалды, яғни өнімнің өзі мен оның материалдық (тауар, қызмет, ұйым, тұлға жеке тұлғаның атымен, фирмалық атауымен, ұранымен) және материалдық емес (өнімнің қасиеттерін тұтынушылардың санасында бейнелеу және “кездесу”, тауармен танысу нәтижесінде алынған әсер) ерекшеліктерін біріктіретін анықтамалар айқындалады. Сонымен қатар бренд феномені когнитивтік лингвистика және де белгілер теориясы тұрғысынан да қарастырылады.
Тіл
English
Кілтті сөздер
бренд, брендинг, таңба, тауар белгісі, тауар маркасы
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Madiyeva , G. і Uzakbayeva, Z. 2021. БРЕНД КОНЦЕПЦИЯСЫ ТІЛ БЕЛГІСІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 1, 1(75) (Лип 2021), 103–107. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7804.17.