Бұл мақала авторларлары жоғары сынып оқушыларының эмоционалды тұрақтылығын дамыту дағдылары мен психологиялық табиғаты, мәні мен мазмұнын ашу ерекшеліктеріне тоқталады. Қазіргі шетелдік және отандық психологияда бірқатар эмоционалдық жағдайлар: ашу – ыза, агрессия, айыптылық сезімі, қобалжушылық, психикалық ыңғайсыздық, стресс және дистресс секілді эмоционалды жағдайларды тұрақтандыруды зерттеу мәселелері өзекті. Сондықтан да елімізде жоғары сынып оқушыларының эмоциялық жағдайының тұрақтылығын дамыту басты проблемалардың бірі болып табылады.
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған June 2021
191
240
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Қыякбаева , У., Иниятова , А. і Ширинбаева , Г. 2021. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 1, 1(71) (Чер 2021), 665–671. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7804.113.