Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУГЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПЕДОГОГИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

Жарияланған June 2021
Алматы университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ш. Калбергенова

магистр

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Б. Сансызбаева

магистр

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Б. Қошқарбаева

магистр

Аңдатпа

Әдістердің тарихи ең ескі тобы - ауызша, содан кейін жазбаша әдістер. Кеңес мектебінде оқытудың теориясы мен тәжірибесінің қалыптасуының алғашқы жылдарында, ең маңыздысы болмаса, оқытудың белсенді әдістері - эвристикалық, зерттеушілік, әсіресе экскурсиялық, зертханалық, практикалық зерттеулер жүргізілгенін атап өткен жөн. Оқыту әдістері тұтас педагогикалық үдерістің маңызды құрылымдық компоненттері болып табылады, онда оқытудың мақсаты мен міндеттері, мазмұны, ұйымдастыру формалары және оның нәтижелері кіреді. Оқу процесінің негізгі сипаттамасы оның мақсаты болып табылатыны белгілі. Оқыту әдістері осы мазмұнға сәйкес болуы тиіс.

pdf. (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Kalbergenova , S., Sansyzbayeva , B. і Koshkarbayeva , B. 2021. КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУГЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПЕДОГОГИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 1, 1(71) (Чер 2021), 655–659. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7804.111.