Қазіргі лингводидактика белсенді жаһанданған әлемде студенттердің жайлы әлеуметтенуін қамтамасыз ететін құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Болашақ маман сәтті қалыптасқан коммуникативті дағдылардың арқасында өзінің кәсіби мақсаттары мен міндеттерін толығымен жүзеге асыра алатынына күмән жоқ. Тиісінше, ана тілі емес және шет тілдерін оқытудың соңғы нәтижесі коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыру болып табылады, оған тілдік және сөйлеу құзіреттіліктерін сәтті енгізу арқылы қол жеткізіледі. Үш тұғырлы тапсырманы (тілдік, ауызша және коммуникативті) кешенді түрде орындау, егер біз студенттер игеретін мамандықты ескерсек ғана мүмкін болады. Осыған орай, бұл мақалада автор Б. Блум таксономиясын қолдана отырып жасаған тапсырмалар типологиясы мен жаттығулар жүйесі арқылы өнер мамандықтары студенттерінің коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастырудың бір әдісі ұсынылған. Негізгі тәсіл - алынған арнайы білімді лингвистикалық интеграциядан тұратын интеграцияланған тәсіл, сонымен бірге әртүрлі оқу іс-әрекеттерін меңгеруге ықпал ететін қағидалар (тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу) қалыптасады. Мұндай оқыту функционалдық сауаттылықтағы кемшіліктерді, соның ішінде тілдік сауаттылықты толтырады.
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
Жарияланған June 2021
219
220
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Төлебаева , Ж. 2021. БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 1, 1(71) (Чер 2021), 605–613. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7804.101.