Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

СӨЗДІК ЖҰМЫСТЫҢ НЕ ГІЗГІ ПРИНЦИПТЕ РІ

Жарияланған June 2021
С. А ма нжолов а тында ғы Шығыс Қа за қста н униве рсите ті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

А. Саганаева

магистр, аға оқытушы

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Р. Шаханова

п.ғ.д., профессор

Аңдатпа

Оқушыла рдың сөздік қорын сөздік қорыме н ба йыту бойынша  жұмыс жа зу да ғдыла рын қа лыпта стыру, ба ла ла рдың жа зба ша  сөйле уінде гі орфогра фиялық қа те лікте рдің а лдын а лу үшін үлке н ма ңызға  ие , өйтке ні ол ме кте п оқушыла рында  сөзге  жа н-жа қты көңіл бөлуді, оға н де ге н жа уа пке ршілікті қа лыпта стыра ды. Сөздік жұмысының не гізгі мінде тін - оқушыла рдың бе лсе нді сөздік қорын ба йытуды ше шуге  жа ңа да н үйре нге н сөзде рді жүйе лі түрде  бе кіту көме кте се ді. Жа ңа  сөзде рді біріктірудің не гізгі ша рты - ола рды қа йта ла у, жүйе лі сөйле уде  жүйе лі қолда ну. Орыс тілінің әр са ба ғында ғы жа ңа  сөзде р қа та ң ше кте улі түрде  бе рілуі ке ре к, бұл ма те риа лды жоспа рлы және  жүйе лі түрде  та ныстыруға , оқушының сөздік жұмысына  жа уа пке ршілікпе н қа ра уға  тәрбие ле уге  мүмкіндік бе ре ді. Норма ция сөздік жұмысын тұжырымда у үшін мұға лімнің өзінің жа уа пке ршілігін а рттыра ды.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Саганаева , А. і Шаханова , Р. 2021. СӨЗДІК ЖҰМЫСТЫҢ НЕ ГІЗГІ ПРИНЦИПТЕ РІ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 4, 4(74) (Чер 2021), 426–432. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7804.90.