Оқушыла рдың сөздік қорын сөздік қорыме н ба йыту бойынша жұмыс жа зу да ғдыла рын қа лыпта стыру, ба ла ла рдың жа зба ша сөйле уінде гі орфогра фиялық қа те лікте рдің а лдын а лу үшін үлке н ма ңызға ие , өйтке ні ол ме кте п оқушыла рында сөзге жа н-жа қты көңіл бөлуді, оға н де ге н жа уа пке ршілікті қа лыпта стыра ды. Сөздік жұмысының не гізгі мінде тін - оқушыла рдың бе лсе нді сөздік қорын ба йытуды ше шуге жа ңа да н үйре нге н сөзде рді жүйе лі түрде бе кіту көме кте се ді. Жа ңа сөзде рді біріктірудің не гізгі ша рты - ола рды қа йта ла у, жүйе лі сөйле уде жүйе лі қолда ну. Орыс тілінің әр са ба ғында ғы жа ңа сөзде р қа та ң ше кте улі түрде бе рілуі ке ре к, бұл ма те риа лды жоспа рлы және жүйе лі түрде та ныстыруға , оқушының сөздік жұмысына жа уа пке ршілікпе н қа ра уға тәрбие ле уге мүмкіндік бе ре ді. Норма ция сөздік жұмысын тұжырымда у үшін мұға лімнің өзінің жа уа пке ршілігін а рттыра ды.
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
сөздік, да ғды, са ба қ, сөз, зе йін.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Саганаева , А. і Шаханова , Р. 2021. СӨЗДІК ЖҰМЫСТЫҢ НЕ ГІЗГІ ПРИНЦИПТЕ РІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 4, 4(74) (Чер 2021), 426–432. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7804.90.