Бұл жұмыста білім беруді ақпараттандырудың цифрландыруға көшу алғышарттары, болашақ филологтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру процесі: оқытудың ақпараттық коммуникативтік технологияларын ішінара және пәндік қолданудан цифрлық технологияларды үздіксіз және жүйелі пайдалануға көшу мәселелері қарастырылады. Оқу процесін цифрландыру болашақ бәсекеге қабілетті мамандарды үздіксіз деңгейлік даярлау жүйесін жаһандандыруды, интернационализациялауды, ақпараттандыруды көздейді. Педагогикалық жағдайларды цифрландыру процесі білім беру бағдарламаларын жаңартуды талап етеді. Бүгінгі таңда филологтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мен дамытуда оқытудың әдістері мен тәсілдерін қарқындатудың жаңа тәсілдері ерекше маңызға ие. Сандық білім беру сапасын қамтамасыз ету міндеті өзектілендірілуде және «орыс тілі мен әдебиеті» бакалаврларын даярлау бойынша педагогикалық зерттеулердің жолдары белгіленіп отыр: сандық ресурстардың білім беру контенті, аймақтық аспект, университеттік білім берудің жаһандық желісіне көшу мен көшірудің педагогикалық шарттары.
ФИЛОЛОГ-СТУДЕНТТЕРДІ ДАЙЫНДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ
Жарияланған June 2021
115
124
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Каримова , Б., Имаханова , А. і Есенова , П. 2021. ФИЛОЛОГ-СТУДЕНТТЕРДІ ДАЙЫНДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 4, 4(74) (Чер 2021), 377–384. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7804.80.