Зерттеудің өзектілігі халықтың экономикалық сауаттылығын, экономикалық коммуникацияны жақсарту қажеттілігімен анықталады, сондықтан экономикалық медиатексте жазылған дискурсивті тәжірибелердің ерекшеліктерін зерттеу. Бұл тұтастай алғанда экономикалық салада, оның ішінде айыру процесі аспектісінде толық аксиологиялық бағдарларды қалыптастыруға және осының негізінде әлемнің құндылық бейнесінің үзіндісін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бұл, әрине, жеке адамның да, бүкіл қоғамның материалдық әл-ауқатына әсер етуі мүмкін.
Артық семантика негізінен теріс коннотацияны қамтитындықтан және ұсынылған экономикалық оқиғаны қабылдаған оқырман оны белгілі бір әлеуметтік контекстке енгізетіндіктен, оқырман аудиториясының артық семантикасы бар мәлімдемелерді қабылдауын зерттеу қажет. Бұл пайдаланылған мазмұнды және ресми құралдарды, сондай-ақ газеттерде экономикалық ақпаратты ұсыну әдістерін жетілдіруге ықпал етуі мүмкін.