Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ПИТЕР АКРОЙДТЫҢ “ТЕМЗА: ҚАСИЕТТІ ӨЗЕН” ШЫҒАРМАСЫНДА ШЫНАЙЫ ЖӘНЕ ШЫНАЙЫ ЕМЕС ДИАЛЕКТИКАСЫНЫҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУІ

Жарияланған 06-2021
Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Б. Жумагулова

ф.ғ.к.,доцент

Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Г. Ершай

магистрант, Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ, Алматы, Қазақстан.

Аңдатпа

Бұл мақалада Питер Акройдтың “Темза: Қасиетті өзен” атты әдеби –елтану бестселлеріндегі “Темза”концептісінің құрылымы бүкіл туындының когнитивті құрылымын білдіретін жалпы когнитивті-матрица үлгісі ретінде талданады. Сонымен қатар, “Темза” концептісі кеңістіктің эгоцентрлік теориясы аясында әлемдік түсіндірудің құралы ретінде талданады. Осы тұрғыдан алғанда, “Темза” концептісі автордың шығармашылық сана сезімінде көрініс тапқан қоршаған кеңістіктің бейнесі ретінде қарастырылады. Когнитивті-матрицалық модель және кеңістікті категориялау моделі Питер Акройдтың шығармашылығында шынайы және шынайы емес, кеңістіктің, уақыт пен материяның диалектикасын синтездеудің когнитивті құралы ретінде “Темза”күрделі концептісінің лингвомәдени және лингвоелтану когнитивтік компоненттерін олардың диалектикалық өзара байланысы мен өзара әрекеттесуін ашуға көмектеседі.

pdf. (Eng)