Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БАҚ-тың ЛИНГВОКОГНИТИВТІ МҮМКІНДІКТЕРІ ҚОҒАМДЫҚ САНАҒА ӘСЕР ЕТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған June 2021
1Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Б. Каримова

ф.ғ.к

Аңдатпа

Мақалада қазақстандық БАҚ-тың қоғамдық сананы жаңғыртудағы ролі мен мүмкіндіктері сипатталады. Әлеуметтік желі арқылы адам санасына әсер етудің тәсілдері риторика, насихат, тілдік манипуляция болып табылады. Идеялар, бейнелер, қауымдастықтар, стереотиптер адамдардың санасына енгізілуі мүмкін, бұл оның әлемге деген көзқарасын немесе бүкіл қоғамның бейнесін толығымен өзгерте алады. Адамдардың санасына әсер етудің лингвокогнитивті әдістерінің ішінде ерекше атап өтетіні: бірдей сөз тіркестерін қайталау; бекіту және жеңілдету; БАҚ тілін эвфемизациялау, парцелляция.

Әлеуметтік желілерді пайдаланушылар арасында жүргізілген сауалнаманың нәтижелері психикалық денсаулықты сақтау үшін виртуалды және нақты қарым-қатынас арасында ақылға қонымды тепе-теңдікті табу керек деген қорытындыға жасауға мүмкіндік береді.

pdf (Eng)