Мақалада лингводидактикалық тесттер туралы айтылады, олардың негізгі мақсаты тілдерді оқытуда тілдік коммуникативті құзыреттіліктің қалыптасуын анықтау болып табылады. Авторлар лингводидактикалық тестілеуді тілдерді оқыту әдістемесінің саласы ретінде айқындайды, ал екінші жағынан тесттерді педагогикалық (пәндік, дидактикалық) тестілеуге психологиялық, кәсіби және басқа да тесттерді қамтитын жалпы тестологияның бөлігі ретінде қарастырады.
Тест тапсырмаларының түрін таңдау тестілеу мақсаттары мен бақылау объектілеріне байланысты болады. Екінші тілді оқытудағы бақылау объектілері болып шетел сөйлеу қызметі табылады: сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу - және оның құрамдас бөліктері - сөйлеу дағдылары, біліктері, білімі. Бақылаудың негізгі объектілері ретінде сөйлеу дағдылары табылады, өйткені олар тек қарым-қатынасқа қатысу қабілетін көрсетеді. Сонымен қатар, екінші тілді меңгеруде тілдік дағдылар (айтылым, лексикалық, грамматикалық) маңызды рөл атқарады, өйткені олардың қалыптасуы сөйлеу әрекетіне негізделген. Сонымен, тілдік дағдылар да бақылау объектісі болып табылады. Олар ағымдағы бақылаудың объектісі болуы мүмкін. Бұл жағдайда оқу процесінің барысы бақыланады. Коммуникативті контекстке енгізілген тілдік дағдылар қорытынды бақылау объектісі бола алады. Бұл жағдайда оқу нәтижесі бақыланады.