Оқу – белгілі бір мәдени мәтінге енген әлеуметтік-мәдени ақпараттарды тарату және игеру тәсілі. Авторлар оқудың мақсаты жазбаша ақпаратты алу және өңдеу екенін айтады. Үшінші мың жылдықтың басында мәтінді цифрландырумен және гипермәтіннің келуімен байланысты оқудағы үшінші төңкеріс туралы көбірек айтылады.
Бастауыш мектеп – бұл баланың өміріндегі ерекше кезең. Бұл оқушыда білім алу және өзіс-әрекетін ұйымдастыра білу негіздерінің қалыптасуымен байланысты. Бұл оқу қабілеті жас оқушыға өз бетінше жаңа білім алуға мүмкіндік береді, болашақта өзін-өзі тәрбиелеуге негіз болады. Сондықтан авторлар баланың сөздік қорын (негізінен пассивті) бағалауға бағытталған 16 тапсырмадан тұратын "сөздік қор" блогына назар аударады. Кесте түрінде келесі мәліметтер нақты көрсетілген: сөздік қоры, әріптерді білу, Мәтінді механикалық оқу, тескті оқу және түсіну.