Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

АЛМАТЫ Қ. БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНИТИВТІК ЖӘНЕ КОГНИТИВТІК ЕМЕС ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІ

Жарияланған June 2021
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

С Абишева

ф.ғ.д.,профессор

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

А Онгарбаева

докторант

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

С. Серикова

PhD доктор, аға оқытушы,

Аңдатпа

Оқу – белгілі бір мәдени мәтінге енген әлеуметтік-мәдени ақпараттарды тарату және игеру тәсілі. Авторлар оқудың мақсаты жазбаша ақпаратты алу және өңдеу екенін айтады. Үшінші мың жылдықтың басында мәтінді цифрландырумен және гипермәтіннің келуімен байланысты оқудағы үшінші төңкеріс туралы көбірек айтылады.

Бастауыш мектеп – бұл баланың өміріндегі ерекше кезең. Бұл оқушыда білім алу және өзіс-әрекетін ұйымдастыра білу негіздерінің қалыптасуымен байланысты. Бұл оқу қабілеті жас оқушыға өз бетінше жаңа білім алуға мүмкіндік береді, болашақта өзін-өзі тәрбиелеуге негіз болады. Сондықтан авторлар баланың сөздік қорын (негізінен пассивті) бағалауға бағытталған 16 тапсырмадан тұратын "сөздік қор" блогына назар аударады. Кесте түрінде келесі мәліметтер нақты көрсетілген: сөздік қоры, әріптерді білу, Мәтінді механикалық оқу, тескті оқу және түсіну.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абишева, С., Онгарбаева, А. і Серикова , С. 2021. АЛМАТЫ Қ. БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНИТИВТІК ЖӘНЕ КОГНИТИВТІК ЕМЕС ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 3, 3(73) (Чер 2021), 305–309. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7804.49.