Сөздік жұмысы ме кте п оқушыла рының қолже тімді түрде жа ңа сөзде р ме н ма ғына ла рды иге руін қа мтиды; сөзде рдің эмоциона лды-экспре ссивті бояула рыме н та нысудың не гізгі ке зе ңі, ола рдың қолда ну а ясы; полисе мия және бе йне лі ма ғына ла р тура лы, синонимде р, а нтонимде р, па ронимде р тура лы түсінікте рді иге ру; сөздікті белсендіру, жа ңа үйре нге н сөзде рді өз а йтылымында қолда ну, ола рды оқушы үне мі қолда на тын сөзде р қа та рына қосу; сөздікті та за рту, яғни, студе нтте рдің бе лсе нді ле ксика сына н диа ле кт, қа ра па йым, а на йы сөзде рді а лып та ста у және та ғы ба сқа ла р. Сөйле у мәде ние тін а рттыру үшін ба ла ла рдың бе лсе нді сөздігін ке ңе йтуге , сонда й-а қ ола рдың сөздік қорына н ой білдіру үшін сөздің ма змұнына сәйке с ке ле тін және оны дұрыс, дәл және мәне рлі е те тін сөзде рді та ңда у қа біле тін да мытуға ба ғытта лға н жа ттығула р көрне кті орын а луы ке ре к.
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
сөз, түсінік, сөздік, диа ле кт, са ла .
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Шаханова , Р. і Сабирова , Д. 2021. СӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕ ГІЗГІ ПРИНЦИПТЕ РІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 4, 4(74) (Чер 2021), 186–190. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7804.40.