Мақалада Action Research (іс-әрекетті зерттеу) тәжірибелері негізінде қазақ тілін оқытудағы жазу дағдыларын дамыту мәселелері қарастырылады. Іс-әрекеттегі зерттеу әдісі мұғалім мен оқушы арасындағы оқу әрекетіне белсенді талдау мен жетілдіру элементтерін енгізе отырып, оқу процесін рефлексивті әрі дербес етуге бағытталған. Бұл әдіс жазу дағдыларын қалыптастыруда жоспарлау, әрекет ету, бақылау және рефлексия кезеңдерін біріктіре отырып, оқушылардың академиялық сауаттылығы мен сыни ойлауын жетілдіруге ықпал етеді. Зерттеу арқылы қазақ тілі сабақтарында Action Research тәсілдерін қолдану барысында оқушылардың жазбаша құзыреттілігін арттыру, нақты оқу тәжірибелерінен алынған деректер арқылы әдістемелік ұсыныстар беру.
Қазақ тілін оқытуда жазу дағдыларын дамыту: әрекеттік зерттеу тәжірибесінен тұжырымдар
Жарияланған June 2025
7
11
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
А.С., Қ.А. et al. 2025. Қазақ тілін оқытуда жазу дағдыларын дамыту: әрекеттік зерттеу тәжірибесінен тұжырымдар. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 92, 2 (Чер 2025), 104–115. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2025.92.2.011.