Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

Қазақ тілін оқытуда жазу дағдыларын дамыту: әрекеттік зерттеу тәжірибесінен тұжырымдар

Жарияланған June 2025

7

11

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
Аңдатпа

Мақалада Action Research (іс-әрекетті зерттеу) тәжірибелері негізінде қазақ тілін оқытудағы жазу дағдыларын дамыту мәселелері қарастырылады. Іс-әрекеттегі зерттеу әдісі мұғалім мен оқушы арасындағы оқу әрекетіне белсенді талдау мен жетілдіру элементтерін енгізе отырып, оқу процесін рефлексивті әрі дербес етуге бағытталған. Бұл әдіс жазу дағдыларын қалыптастыруда жоспарлау, әрекет ету, бақылау және рефлексия кезеңдерін біріктіре отырып, оқушылардың академиялық сауаттылығы мен сыни ойлауын жетілдіруге ықпал етеді. Зерттеу арқылы қазақ тілі сабақтарында Action Research тәсілдерін қолдану барысында оқушылардың жазбаша құзыреттілігін арттыру, нақты оқу тәжірибелерінен алынған деректер арқылы әдістемелік ұсыныстар беру.

PDF (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А.С., Қ.А. et al. 2025. Қазақ тілін оқытуда жазу дағдыларын дамыту: әрекеттік зерттеу тәжірибесінен тұжырымдар. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 92, 2 (Чер 2025), 104–115. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2025.92.2.011.