Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

СКАФФОЛДИНГТІ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУШІЛЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ: ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ

Жарияланған June 2025

18

19

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада скаффолдинг әдісін қолдана отырып, ағылшын тілін үйренушілерде оқу стратегиясын жетілдірудің көптеген педагогикалық тәсілдері талданады және сипатталады. Лев Выготскийдің жақын даму аймағы туралы тұжырымдамасына және оны білім беру процесіне енгізуге баса назар аударылады. Бұл мақалада негізгі білімді жандандыруға және оқушылардың жаңа дағдыларды игеруіне ықпал ететін мәтін жазу алдындағы тапсырмаларды, модельдеуді, контекстік жұмысты және бірге оқуды қоса алғанда, "сымдарды" құрудың негізгі тәсілдері қарастырылады. Қолдаудың прогрессивті төмендеуі, мәтіннің құрылымдық талдауы және оқудан кейінгі рефлексия да қарастырылады. Оқытушы көмекті біртіндеп азайтып, оқушылардың дербестігі мен өзіне деген сенімділігін дамытуға ықпал ете отырып, Тиімді оқыту үшін жағдай жасауда шешуші рөл атқарады. "Тірек" тәсілі оңай бейімделеді және оқу процесін әр оқушының жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік береді, бұл оны оқуды үйренудің тиімді құралы етеді. Бұл мақалада мәтінмен белсенді өзара әрекеттесу арқылы оқушыларды оқу процесіне тартудың маңыздылығы атап өтіледі және оқушылардың метакогнитивті дағдыларын дамыту үшін оқытушының жауапкершілігі атап өтіледі. Скаффолдинг оқу мен түсіну дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді, сонымен қатар тәуелсіздікті, сыни ойлауды және өзіне деген сенімділікті дамытады.

PDF (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
М.А., Т. і Г.О., С. 2025. СКАФФОЛДИНГТІ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУШІЛЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ: ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 92, 2 (Чер 2025), 138–145. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2025.92.2.014.