Мақала ағылшын және орыс тілдерін екінші болып меңгерген екі тілді жас балаларда (5-12 жас) сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Тілдерді ерте меңгерудің психолингвистикалық аспектілері, сондай-ақ білім беру практикасында қолданылатын әдістемелік тәсілдер қарастырылады. Лексика-грамматикалық және коммуникативті дағдыларды қалыптастыруда туындайтын типтік қиындықтар және мұғалімдер мен ата-аналар қолданатын практикалық стратегиялар талданады. Зерттеуде екі тілді балаларда сөйлеуді дамытуға бағытталған тиімді әдістерді практикалық қолдануға ерекше назар аударылды. Ана тілінің, танымдық және эмоционалдық факторлардың, сондай-ақ білім беру ортасының тілдік құзыреттіліктің қалыптасуына әсеріне ерекше назар аударылады. Балаларды екі тілде оқытуға интеграцияланған және дараланған тәсілдің маңыздылығы туралы қорытынды жасалды.
Ағылшын және орыс тілдерін екінші: психолингвистикалық және әдістемелік тәсілдері ретінде меңгеру кезінде 5-12 жастағы қос тілді балаларда сөйлеу құзыреттілігін дамыту
Жарияланған June 2025
8
1
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
қос тілділік, сөйлеу құзыреттілігі, 5-12 жастағы балалар, екінші тіл, ағылшын тілі, орыс тілі, оқыту әдістемесі
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бадалова Л.М., Б.М. 2025. Ағылшын және орыс тілдерін екінші: психолингвистикалық және әдістемелік тәсілдері ретінде меңгеру кезінде 5-12 жастағы қос тілді балаларда сөйлеу құзыреттілігін дамыту. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 92, 2 (Чер 2025), 78–85. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2025.92.2.008.