Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

Ағылшын және орыс тілдерін екінші: психолингвистикалық және әдістемелік тәсілдері ретінде меңгеру кезінде 5-12 жастағы қос тілді балаларда сөйлеу құзыреттілігін дамыту

Жарияланған June 2025

8

1

Wunderkind
Аңдатпа

Мақала ағылшын және орыс тілдерін екінші болып меңгерген екі тілді жас балаларда (5-12 жас) сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Тілдерді ерте меңгерудің психолингвистикалық аспектілері, сондай-ақ білім беру практикасында қолданылатын әдістемелік тәсілдер қарастырылады. Лексика-грамматикалық және коммуникативті дағдыларды қалыптастыруда туындайтын типтік қиындықтар және мұғалімдер мен ата-аналар қолданатын практикалық стратегиялар талданады. Зерттеуде екі тілді балаларда сөйлеуді дамытуға бағытталған тиімді әдістерді практикалық қолдануға ерекше назар аударылды. Ана тілінің, танымдық және эмоционалдық факторлардың, сондай-ақ білім беру ортасының тілдік құзыреттіліктің қалыптасуына әсеріне ерекше назар аударылады. Балаларды екі тілде оқытуға интеграцияланған және дараланған тәсілдің маңыздылығы туралы қорытынды жасалды.

PDF (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Бадалова Л.М., Б.М. 2025. Ағылшын және орыс тілдерін екінші: психолингвистикалық және әдістемелік тәсілдері ретінде меңгеру кезінде 5-12 жастағы қос тілді балаларда сөйлеу құзыреттілігін дамыту. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 92, 2 (Чер 2025), 78–85. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2025.92.2.008.