Мақалада әмбебап Мета-пәндік іс-әрекеттерді дамыту тұрғысынан білім беруді модернизациялау және әртараптандыру контекстінде орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың символдық-символдық әдістерінің рөлі қарастырылады. Тілдік оқыту шеңберінде дайындықтың жеке траекторияларын қалыптастыру үшін семиотикалық тәсілді қолдану арқылы білім алушылардың танымдық дағдыларын дамытудың маңыздылығы атап өтіледі. Авторлар оқытудың символдық-символдық әдістемелерін қолдануды сипаттайды және олардың зерттелетін тілдік құбылыстар мен фактілердің («Идеялар себеті», «қауымдастықтар баспалдағы», инфографика) мағынасын түсінудегі тиімділігін Мәдениеттер мен дәуірлердің диалогы контекстінде белгілерді түсіндіру қабілетін дамыту тұрғысынан атап көрсетеді, бұл білім алушылардың мәтінін сыни талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Орыс тілін оқытудағы мультимодальды және мәдениетаралық (транслингвальды) тәжірибелердің лингвистикалық әртүрлілікті сақтау және тұрақты даму мақсаттары контекстіндегі рөлі атап өтілді. Мақалада ҚР оқытушыларына, сондай-ақ орыс тілі және гуманитарлық циклдің басқа пәндерінің оқытушыларына арналған тәжірибеге бағытталған кейстер бар
СЕМИОТИКА ШЕҢБЕРІНДЕ ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ТАҢБАЛЫҚ-СИМВОЛДЫҚ ӘДІСТЕРІ
Жарияланған June 2025
7
7
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
семиотика, педагогика, оқытудың символдық-символдық әдістері, мәдениеттер диалогы, сыни ойлау
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Апакина Л.В. , К.С. 2025. СЕМИОТИКА ШЕҢБЕРІНДЕ ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ТАҢБАЛЫҚ-СИМВОЛДЫҚ ӘДІСТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 92, 2 (Чер 2025), 94–103. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2025.92.2.010.