Ұсынылған мақалада қазіргі орыс мектебіндегі әдеби үлгілерді салыстырмалы-салыстырмалы зерттеу жүйесінде лакунизация әдісін қолданудың практикалық мүмкіндігі қарастырылады. «Кеңес Одағының Батыры В.Ф. Маргелов атындағы № 25 Лицей» МОУ базасында өткізілген әдістемелік эксперименттің нәтижелері ұсынылды. Мәлімделген әдістемені қолдану лакунизацияны енгізуді ескеретін оқу-тәрбие процесінің заңдылықтарын анықтауға мүмкіндік береді; әдеби білім берудің көптеген аспектілерін жан-жақты дамытуға ықпал ететін білімді игеруге, түсіну дағдыларына және басқа мәдениетті қабылдау қабілеттеріне әсер ететін факторларды анықтаңыз, бұл оқытуға жеке көзқарастың маңыздылығын көрсетеді.
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫ САЛЫСТЫРМАЛЫ-САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЛАКУНИЗАЦИЯНЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ
Жарияланған April 2025
8
5
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Е.А., Ж. 2025. КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫ САЛЫСТЫРМАЛЫ-САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЛАКУНИЗАЦИЯНЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 91, 1 (Квіт 2025), 78–90. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2025.91.1.009.