Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫ САЛЫСТЫРМАЛЫ-САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЛАКУНИЗАЦИЯНЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ

Жарияланған April 2025

8

5

М. Е. Евьсевьев атындағы МГПУ
Аңдатпа

Ұсынылған мақалада қазіргі орыс мектебіндегі әдеби үлгілерді салыстырмалы-салыстырмалы зерттеу жүйесінде лакунизация әдісін қолданудың практикалық мүмкіндігі қарастырылады. «Кеңес Одағының Батыры В.Ф. Маргелов атындағы № 25 Лицей» МОУ базасында өткізілген әдістемелік эксперименттің нәтижелері ұсынылды. Мәлімделген әдістемені қолдану лакунизацияны енгізуді ескеретін оқу-тәрбие процесінің заңдылықтарын анықтауға мүмкіндік береді; әдеби білім берудің көптеген аспектілерін жан-жақты дамытуға ықпал ететін білімді игеруге, түсіну дағдыларына және басқа мәдениетті қабылдау қабілеттеріне әсер ететін факторларды анықтаңыз, бұл оқытуға жеке көзқарастың маңыздылығын көрсетеді.

PDF (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Е.А., Ж. 2025. КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫ САЛЫСТЫРМАЛЫ-САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЛАКУНИЗАЦИЯНЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 91, 1 (Квіт 2025), 78–90. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2025.91.1.009.