Бұл жұмыс ағылшын тілін үйрену процесінде жасанды интеллектті (ЖИ) қолдануды қарастырады, оның білім беру тәжірибесін жақсарту әлеуетіне назар аударады. Ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы жағдайында оқытудың дәстүрлі әдістері тиімсіз болады, бұл жаңа тәсілдерді енгізу қажеттілігін тудырады. Жасанды интеллект әр оқушының қажеттіліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, оқу процесін жекелендіруге мүмкіндік беретін бейімделген оқыту жүйелері мен интерактивті қосымшаларды ұсынады.
Зерттеу шеңберіндегі негізгі әзірлемелердің бірі-LinguaBot деп аталатын интеллектуалды тіл көмекшісін құру. Бұл көмекші интерактивті жаттығулар, лезде кері байланыс және ауызекі сөйлеу дағдыларын қамтамасыз ету арқылы студенттерге ағылшын тілін үйренуге қолдау көрсетуге арналған. Жұмыс Қазақстанда да, шетелде де жүргізілген зерттеулерді талдап, ЖИ білім беру бағдарламаларына интеграциялаудың маңыздылығын атап көрсетеді. Атап айтқанда, А. С. Нұрмұхамбетов пен М. К. сияқты қазақстандық ғалымдардың жұмыстары қарастырылуда. Тілеубердиева, тілдерді оқыту сапасын арттыру үшін ЖИ әлеуетіне баса назар аударады. Халықаралық зерттеулер, соның ішінде Дж. С. Кенни мен Л. М. Розен, олар AI-ны тілдік оқытуға енгізудің сәтті тәжірибесін көрсетеді.
Зерттеу нәтижесінде LinguaBot сияқты ЖИ
технологияларын қолдану студенттердің қатысу деңгейін едәуір арттырып, олардың тілдік дағдыларын жақсартатыны анықталды. Жұмыс оқытушыларды жаңа технологияларды қолдануға дайындау қажеттілігін көрсетеді және осы салада әрі қарай зерттеу бойынша ұсыныстар ұсынады.