БАҚ риторикасының эстетикалануы медиа коммуникацияның эстетикалануының жалпы трансформация процесі аясындағы БАҚ сөйлеуін дамытудың бір бағыты болып табылады. Бұқаралық ақпарат құралдарының риторикасының эстетикалануы мақалада сөйлеуге рецептивтік және екпінді экспрессивтілік беретін аллегориялар, тұспалдар, троптар, жіктелмеген метафоралық өрнектер және бейнелі фразеологизмдер сияқты бейнелі стилистикалық тұлғалармен БАҚ сөйлеуін қанықтыру ретінде қарастырылады. Бұл риторикалық фигуралар когнитивтік метафора механизміне құрылған және метафоралық бейнелердің төрт типологиялық тобын құрайды: антропоцентристік, эзотерикалық, табиғи және артефактілік. Эстетикаландырудың формальды өлшемінде бұл бейнелі тұлғалар сөз арқылы бейнелеу эстетикасының элементтері қызметін атқарып, сезімнің, парасат пен қиялдың ойынын оятады. Эстетикаландырудың идеялық өлшемінде бұл бейнелі тұлғалар мәдени және символдық мағыналарға ие бола отырып, метафоралық ассоциация арқылы реципиенттің өткен тәжірибесін бұқаралық ақпарат құралдарында ұсынылған ағымдағы оқиғаларды қабылдауға проекциялайды. Жасалған сөйлеу бейнелері рефлексияға дейінгі, интуитивтік-сенсорлық таным аймағында жұмыс істейді. Реципиенттің сезімдерімен «сөз байласу» арқылы олар мағыналар мен көзқарастарды енгізеді, өйткені жарқын, қарапайым және жылдам әсерлер ауызша аргументтерге қарағанда сенімді және тұрақты пайымдауларды тиімдірек қалыптастырады.