Бұл мақалада біз Қазақстан мектептерінде үш тілді білім беру жағдайында ағылшын тілін оқыту кезіндегі тіларалық интерференцияның алдын алу мәселелерін қарастырамыз. Үш тілді білім беру жағдайындағы тіларалық интерференцияның теориялық негіздері мынада:
– тілдер Үш тілді білім беру жағдайында өзара әрекеттеседі;
– тіларалық лексикалық интерференцияның объективті себебі және оны типология-лаудың негізі екі тілдің бірліктері арасындағы семантикалық қатынастардың сипаты, олардың ұқсастығы болып табылады;
– интерференция сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде сөзді іздеу кезеңдеріне сәйкес, семантикалық өрісті өзектендіру, лексикалық – семантикалық топты таңдау, синонимдік топтағы сөзді анықтау, артикуляция кезінде пайда болады;
– тіларалық лексикалық кедергі қарым-қатынас актісіне әсер етеді.
Тіларалық интерференцияның алдын алу негізгі тәсілдерді, принциптер мен әдістерді қолдануда көрінеді.
Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың нәтижелері Қазақстан мектептерінде үш тілді білім беру жағдайында ағылшын тілін оқыту кезінде тіларалық интерференцияның алдын алу әдістемесінің тиімділігін растайды. Біздің эксперименттің нәтижелері бойынша тілара-лық интерференцияның әсерінен ағылшын сөздерінің үйлесімділігінің бұзылуымен байланысты типтік қателіктердің жіктелуі жасалды, осы қателіктердің себептері анықталды. Зерттеу нәтижелері тіларалық интерференция тұрғысынан сөздердің үйлесімділігін зерттеу шет тілдерін оқыту әдістемесі үшін маңызды және өзекті екенін растады.
Мақала жазу кезінде зерттеу бағытына сәйкес әдебиеттерге талдау және бақылау жүргізілді, шет тілі саласындағы мемлекет жүргізетін іс-шараларға талдау жасалды, зерттеудің педагогикалық тиімділігі іс жүзінде тексерілді.