Шетел тілін үйрену – студенттің ми қыртысында бұрын ашылмаған жаңа сөйлеу жүйесін құруды қамтитын күрделі психологиялық процесс. Соңғы сөйлеу жүйесі ана тілінің бұрыннан бар ақпараттармен бірге өмір сүре және сөйлесе бастайды. Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесінде сөйлеудің рөлін анықтау өте маңызды болып табылады. Бұл мақала зерттеушілер талдайтын әртүрлі теорияларды және олардың іргелі маңыздылығын зерттеуге арналған. Ағылшын тілін оқытуда диалогтік оқытудың қолданылуы мен артықшылықтарынан алынған нәтижелер талқыланады.
ДИАЛОГИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ, ОНЫҢ ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ МӘНІ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІК
Жарияланған July 2024
97
48
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
коммуникативтік құзыреттілік, диалогтік тәсіл, шет тілін оқыту, дискурс. ауызекі сөйлеу байланысы
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Kapanova A.K., Beibitova A.S., Isaynova А.A. 2024. ДИАЛОГИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ, ОНЫҢ ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ МӘНІ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІК. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 88, 2 (Лип 2024), 106–112. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.88.2.013 .