Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ТІЛ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРМЕН КЕҢЕЙТУ

Жарияланған May 2024
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Аңдатпа

Шетел тілін оқыту әдістемесінің өзекті мәселелерінің бірі – оқытудың тиімді құралдарын іздеу. Технологияның дамуы, жаңа ақпарат көздеріне қолжетімділік білім беру үдерісін өзгертуде, оны оқушылардың жеке қабілеттерін дамыту, олардың әлеуетін ашу, тілдік дайындық деңгейін арттыру және дағдыларды дамыту үшін пайдалануға болатын жаңа элементтермен толықтыруда.

АКТ қолдану – оқытудың тиімді құралдарының бірі. Компьютерлік бағдарламалар сөйлеу әрекетінің әртүрлі формаларын жаттықтыруға көмектеседі және оларды әртүрлі модульдерде біріктіреді. АКТ құралдарын пайдалану сонымен қатар лексикалық қабілеттерді қалыптастыруға, тілдік құбылыстарды түсінуге, тілдік және сөйлеу әрекеттерін автоматтандыруға, коммуникативті тапсырмаларды құруға, сонымен қатар жеке көзқарасты жүзеге асыруды және студенттердің өзіндік жұмысын енгізуді қамтамасыз етеді.

Зерттеудің мақсаты – тәжірибеде лексикалық дағдыларды дамытуда АКТ-ны қолданудың тиімділігін негіздеу және тексеру. Осыған қарамастан, бірқатар проблемалар бар: барлық университеттерде қажетті техникалық құрал-жабдықтар жоқ; көптеген университеттерде компьютерлер саны студенттер санына сәйкес келмейді; АКТ және мұғалім құзыреттілігінің жеткіліксіз деңгейі; олардың кәсіпқойлығының жоқтығы, кейде заманауи АКТ технологияларын пайдалануға құлықсыздығы. Бұл мәселелердің шешімі қарастырылатын мәселенің өзектілігін түсіндіреді.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Omarova, M. і Nurzhanova, Z. 2024. ТІЛ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРМЕН КЕҢЕЙТУ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 87, 1 (Трав 2024), 97–108. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.87.1.012.