Бұл мақаланың нысаны – ХХ ғасырдың 2-жартысындағы қазақтың атақты әдіскері Нұртазина Рафика Бекенқызының орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында лингводидактикалық принциптер болып табылады. Бұл тақырыптың үндеуі оның қызметінің іргелі принциптерінің қазіргі антропоцентристік бағыттағы лингводидактикада логикалық жалғасын тапқандығына байланысты. Бұл лингводидактикалық дәстүрлердің сабақтастығы тұрғысынан өте қисынды болып көрінеді. Мақаланың мақсаты – қазіргі ғылыми-білім беру парадигмасының призмасы арқылы Р.Б. Нұртазинаның лингводидактикасында ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау.
Р.Б. НҰРТАЗИНАНЫҢ ҚАЗАҚ ЛИНГВОДИДАКТИКА ТАРИХЫНДА РӨЛІ МЕН ОРНЫ
Жарияланған May 2024
50
23
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
лингводидактика
пәнаралық
интерактивтілік
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
қызығушылық
танымдық белсенділікті белсендіру күшейту
танымдық іс-әрекетті белсендіру
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Мусатаева, М. і Дюсенова , Д. 2024. Р.Б. НҰРТАЗИНАНЫҢ ҚАЗАҚ ЛИНГВОДИДАКТИКА ТАРИХЫНДА РӨЛІ МЕН ОРНЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 87, 1 (Трав 2024), 91–97. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.87.1.011.