Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ОҚУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИСЫНА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДАҒЫ ӘСЕРІ

Жарияланған 06-2023
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада мектеп оқушыларына ағылшын тілін оқытудағы жобалық әдістің
ерекшеліктері қарастырылады. Жобалық жұмыс ағылшын тілін үйренуге деген ынтаны
арттырады. Жобалық іс-әрекеттің тәжірибесі және студенттерге коммуникативті іс-әрекеттің
және олардың мотивациясын дамытуға қалай кӛмектесетіні сипатталған. Шет тілін оқыту,
кез-келген басқа оқу пәндерімен салыстырғанда, жеке тұлғаға бағытталған кӛзқарасты қажет
ететіні белгілі. Мұның барлығы студенттің сӛйлеуінің жеке сипатына және басқалардың
сӛйлеуін қалай қабылдайтынына байланысты. Осыған байланысты жобалау әдісі студент
тұлғасының жан –жақты дамуына , оның зияткерлік, эмоционалды , практикалық және
қызмет салаларын жандандыруға ықпал етеді. Жоба бойынша жұмыс студенттерге автор
ретінде әрекет етуге мүмкіндік береді, сонымен қатар олардың шығармашылық әлеуеті мен
мотивацияларын арттырады.
Түйін сӛз: шет тілін оқыту, жобалау әдісі, тұлғаға бағытталған тәсіл, коммуникативтік
құзыреттілік, шығармашылық жоба, сыни ойлау, мотивация

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Sambetov Y.S. 2023. ОҚУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИСЫНА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДАҒЫ ӘСЕРІ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 4, 78 (Чер 2023), 51–56. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7804.08.