Бұл мақалада педагогикалық жоғары оқу орындарында дуалды оқыту жүйесін енгізудің мәселелері мен келешегі қарастырылған. Дуальды білім берудің негізгі идеясы мамандарды екі бағыттағыш векторларды қамту негізінде даярлау, яғни университет немесе колледжде мамандарды теориялық дайындықтан, ал өндірістің нақты жағдайларында оқыту, бизнес және компания жұмыс берушілердің бақылауында практикалық дайындықтан өту. Абай атындағы ҚазҰПУ (Қазақстан) болашақ орыс тілі мен әдебиетінің оқытушыларының білім беру бағдарламасында дуальды бағдарлық оқытуды енгізу негізінде, сапалы және сандық анализ жасалынды. Мақаланың нәтижелері бойынша педагогикалық университеттерде дуальды білім беру элементтерін енгізу процесі күрделі және көп өлшемді болып табылады, бірақ қазіргі уақытта болашақ педагогикалық мамандарға жақсы, оң әсер ететіні көрсетілді.
Түйін сөздер: дуалды бағдарлық оқыту, элементтер, педагогикалық мамандықтар, мәселелер, болашақ педагогикалық мамандар, білім беру бағдарламасы