Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР) ДУАЛЬДЫ БАҒДАРЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ: МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН КЕЛЕШЕГІ

Жарияланған June 2023
Джордж Вашинтон университеті, Вашингтон, АҚШ
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада педагогикалық жоғары оқу орындарында дуалды оқыту жүйесін енгізудің мәселелері мен келешегі қарастырылған. Дуальды білім берудің негізгі идеясы мамандарды екі бағыттағыш векторларды қамту негізінде даярлау, яғни университет немесе колледжде мамандарды теориялық дайындықтан, ал өндірістің нақты жағдайларында оқыту, бизнес және компания жұмыс берушілердің бақылауында практикалық дайындықтан өту. Абай атындағы ҚазҰПУ (Қазақстан) болашақ орыс тілі мен әдебиетінің оқытушыларының білім беру бағдарламасында дуальды бағдарлық оқытуды енгізу негізінде, сапалы және сандық анализ жасалынды. Мақаланың нәтижелері бойынша педагогикалық университеттерде дуальды білім беру элементтерін енгізу процесі күрделі және көп өлшемді болып табылады, бірақ қазіргі уақытта болашақ педагогикалық мамандарға жақсы, оң әсер ететіні көрсетілді.

Түйін сөздер: дуалды бағдарлық оқыту, элементтер, педагогикалық мамандықтар, мәселелер, болашақ педагогикалық мамандар, білім беру бағдарламасы

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Sabirova D.A і Moldagali M.B. 2023. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР) ДУАЛЬДЫ БАҒДАРЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ: МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН КЕЛЕШЕГІ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 3, 81 (Чер 2023), 56–63. DOI:https://doi.org/10.51889/2673.2022.80.60.006.