Бұл мақала Қазақстан Республикасында жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларына түсушілерге кешенді тестілеу өткізу тәжірибесін талдауға арналған. Мақалада магистратураға түсу критерийінің параметрлері, атап айтқанда үміткерлердің зерттеу қызметіне қабілеттерін бағалайтын болашақ магистранттарды оқытуға дайындығын анықтауға арналған тест қарастырылады.
Зерттеудің мақсаты - логит шкаласындағы нәтижелерді бағалауға, балл мәндерін тестіленушілердің дайындық деңгейінің мәндеріне аударуға, магистратураға түсу кезінде оқуға дайындықты анықтауға арналған тестті қолданудың тиімділігін анықтауға мүмкіндік беретін бағдарламалық жасақтаманың көмегімен. Зерттеу деректері 2020-2021 оқу жылында жоғары оқу орындарының бітіруші курстарының 2464 студентінің қатысуымен алынды.