Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

СӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦИПТЕРІ

Жарияланған December 2021
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

A. Искакова

Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Алматы, Қазақстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

K. Метербаева

педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент

Аңдатпа

Cөздік жұмысы мектеп оқушыларының қолжетімді түрде жаңа сөздер мен мағыналарды игеруін қамтиды; сөздердің эмоционалды-экспрессивті бояуларымен танысудың негізгі кезеңі, олардың қолдану аясы; полисемия және бейнелі мағыналар туралы, синонимдер, антонимдер, паронимдер туралы түсініктерді игеру; сөздікті активтендіру, жаңа үйренген сөздерді өз айтылымында қолдану, оларды оқушы үнемі қолданатын сөздер қатарына қосу; сөздікті тазарту, яғни. студенттердің белсенді лексикасынан диалекталды, халықтық, арсыз сөздерді алып тастау және тағы басқалар. Студенттердің ана тілін дұрыс және ойластырып қолдануы орыс емес балаларға орыс тілін ойдағыдай оқыту үшін үлкен маңызға ие.

pdf (Eng)