Мақалада жоғары оқу орындарында тілдерді оқыту үдерісінде дискурсивтік практиканы жүйелі қолдану мәселелері қарастырылады. Негізгі терминдердін дискурс, дискурсивтік практика, риторикалық құзыреттіліктің мағынасы түсіндіріледі. «Орыс тілі» жалпы міндетті пәні шеңберінде арнайы әзірленген филолог-студенттерінің риторикалық құзыреттілігін дамыту бағдарламасы сипатталған, онда дискурсивтік тәжірибелер негізгі дидактикалық бірлік болып табылады. Бұл бағдарлама С1 деңгейінің 1 курс студенттеріне арналған және студенттердің риторикалық құзыреттілік деңгейлерін дамытуға байланысты бөлімдерден тұрады. Риторикалық құзыреттіліктің құрылымы (сөздік-танымдық, мотивациялық-құндылықтық және рефлексивтік-белсенділік деңгейлері), оның даму деңгейлері (төмен, орта, жоғары), сондай-ақ оның дамуын бағалау критерийлері сипатталған. Ұсынылған алты тақырыптың біреуі бойынша бақылау балдары бағдарламаның басында студенттер алған баллдармен салыстырылып көрсетіледі.
БҮГІНГІ ФИЛОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ РИТОРИЗАЦИЯЛАУ КОНТЕКСТІНДЕГІ БОЛАШАҚ ТІЛ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ДИСКУРСТЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ
Жарияланған December 2021
111
67
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
Дискурсивті практика, риторикалық құзыреттілік, орыс тілі ана тілі емес ретінде, болашақ тіл мұғалімі.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Кажигалиева, Г. і Умарова, А. 2021. БҮГІНГІ ФИЛОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ РИТОРИЗАЦИЯЛАУ КОНТЕКСТІНДЕГІ БОЛАШАҚ ТІЛ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ДИСКУРСТЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 2, 76 (Груд 2021), 109–118. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-7804.14.