Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

САЛМАН РУШДИДІҢ «ТҮН ҚОЙНАУЫНДАҒЫ БАЛАЛАР» АТТЫ РОМАНЫНДАҒЫ «МҰРЫН МЕН ТІЗЕ» КОНЦЕПТІСІ ТҮН БАЛАЛАРЫНЫҢ СИҚЫРЛЫ ҚАБІЛЕТІНІҢ СИМВОЛЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған June 2021

195

143

Абылай хан атындағы Қазақ Халықаралық Қатынастар және Әлем Тілдері Университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Э. Сартбаева

магистр, аға оқытушы Абылай хан атындағы Қазақ Халықаралық Қатынастар және Әлем Тілдері Университеті

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, Казахстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Г. Тоқшылықова

PhD докторант, Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, Казахстан

Аңдатпа

Мақала қаламгер Салман Рушдидің «Түн қойнауындағы балалар» атты романында көрініс тапқан «Мұрын және Тізе» концептісін когнитивті лингвистика және әдебиеттану ғылымы тұрғысынан саралауға арналған. Мақалада «Мұрын және Тізе» концептісі түн балаларының сиқырлы қабілеттерінің символы ретінде берілген және бұл концепт өз кезегінде роман персонаждарымен тығыз байланысты болып келеді. «Мұрын мен Тізе» - «Салим мен Шиваның» бейнесі, ол роман желісінде өзара сабақтастықта көрінетін жарату мен қирату, құрбандық пен жеңімпаз, өзара келісім мен жоққа шығару, сенім мен кішіпейілділіктің негізгі белгілері болып табылады.

Салим мен Шива арасындағы үлкен тартыс ежелгі мифологияда көрініс тапқан әлемдегі шығармашылық иелері мен қиратушы күштердің арасындағы жойқын соғысты бейнелейді. Бас кейіпкерлердің арасындағы бұл қастандық пен ымырасыздық олар дүниеге келген сәтінен басталғандығы белгілі.

pdf. (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Sartbayeva, E. і Tokshylykova, G. 2021. САЛМАН РУШДИДІҢ «ТҮН ҚОЙНАУЫНДАҒЫ БАЛАЛАР» АТТЫ РОМАНЫНДАҒЫ «МҰРЫН МЕН ТІЗЕ» КОНЦЕПТІСІ ТҮН БАЛАЛАРЫНЫҢ СИҚЫРЛЫ ҚАБІЛЕТІНІҢ СИМВОЛЫ РЕТІНДЕ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 2, 2(72) (Чер 2021), 351–356. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-7804.56.