Қа зіргі за ма нғы оқушының сөздік қорын ба йыту мәсе ле сі қа зіргі ке зде өте өзе кті болып отыр. Ғылыми прогре сс жа ғда йында жа ңа сөзде р көбіре к қолда нысқа е нуде , ола рдың көпшілігі қиын және түсініксіз. Сондықта н орыс тілі мұға лімінің бірінші ке зе кте гі мінде ті - ме кте п оқушыла рының сөздік қорын ба йыту және на қтыла у бойынша жұмыс: а да м не ғұрлым көп сөз сөйле се , а да мда р а ра сында ғы ба йла ныс а уызша да , жа зба ша түрде де дәліре к жүзе ге а са ды. Сөйле у мәде ние тін а рттыру үшін ба ла ла рдың бе лсе нді сөздігін ке ңе йтуге , сонда й-а қ ола рдың сөздік қорына н ой білдіру үшін сөздің ма змұнына сәйке с ке ле тін және оны дұрыс, дәл және мәне рлі е те тін сөзде рді та ңда у қа біле тін да мытуға ба ғытта лға н жа ттығула р көрне кті орын а луы ке ре к.
СӨЗДІК ЖҰМЫСЫ А РҚЫЛЫ ОҚУШЫЛА РДЫҢ СӨЙЛЕ У ТІЛІН ДА МЫТУ – ОРЫС ТІЛІ МҰҒА ЛІМІНІҢ ЖЕ ТЕ КШІ МІНДЕ ТТЕ РІНІҢ БІРІ
Жарияланған June 2021
106
129
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
ме кте п оқушысы, прогре сс, мінде т, сөз, сөздік
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Шаханова , Р. і Серикова , С. 2021. СӨЗДІК ЖҰМЫСЫ А РҚЫЛЫ ОҚУШЫЛА РДЫҢ СӨЙЛЕ У ТІЛІН ДА МЫТУ – ОРЫС ТІЛІ МҰҒА ЛІМІНІҢ ЖЕ ТЕ КШІ МІНДЕ ТТЕ РІНІҢ БІРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 4, 4(74) (Чер 2021), 437–444. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7804.92.