Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «АРНАЙЫ СҮРАУЛЫ СӨЙЛЕМДІ» ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МӘСЕЛЕЛЕР

Жарияланған 06-2021
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

С. Матай

докторант

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Г. Әлихан

доцент

Аңдатпа

Қазақстандағы қытай тілін оқыту процесінде туындайтын мәселелерді ескере отырып, әсіресе тілдегі сөйлемдердің құрылымын зерттеудің ең маңызды бөлігі, қытай грамматикасын жақсы білетін студенттер үшін ең қиын бөлім. Бірнеше жылдық педагогикалық тәжірибеден кейін, студенттер өмірде жиі кездесетін арнайы сұраулы сөйлемдерді жазбаша және ауызша қолдануды меңгерген сияқты. Болашақ білім беру үдерісінде оқытудың тиімділігін одан әрі арттыру және сөйлем мен сөйлеу барысында орын алатын қателіктер санын азайту үшін студенттерге зерттеу жұмыстарын жүргізіп, күнделікті жұмыстарын бақылау арқылы. қателіктер көбінесе студенттердің жаттығулар жасау кезінде және себептерін түсіндіру арқылы «арнайы сүраулы сөйлемге»талдау.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Matay , S. і Alikhan , G. 2021. ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «АРНАЙЫ СҮРАУЛЫ СӨЙЛЕМДІ» ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МӘСЕЛЕЛЕР. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 4, 4(74) (Чер 2021), 409–417. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7804.87.