Мақалада техникалық ЖОО-да тілдерді оқыту процесінде тілдік дайындық тәжірибесі ұсынылған. Тілдік емес ЖОО-да тілдік білім берудің қазіргі жай-күйіне талдау жүргізіледі, оның қарқынды және тиімді дамуына жағдай жасалынады. Мақалада студенттердің мәтіндік қызметінің рөлі мен маңызы қарастырылады, оны ұйымдастыру моделін әзірлеу қажеттілігі дәлелденген. Зерттеудің негізгі ұғымдарының әртүрлі түсіндірмелері мен анықтамаларының сипаттамасы беріледі. ЖОО-ның тілдік білім беру жүйесін жаңғырту, оқу процесіне инновациялық технологияларды енгізу бойынша кейбір ұсыныстар айтылды. Студенттердің шығармашылық дербестігін дамытуға әсер ететін әртүрлі факторлар мен белгілер талданып, қызмет түрлері мен танымдық қызметті жетілдіру жолдары ашылады.
СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА МӘТІНДІК ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ӘСЕРІ
Жарияланған 06-2021
Аңдатпа
Тіл
Рус
Кілтті сөздер
тілдерді оқыту, мәтін, мәтіндік іс-әрекетті моделі, проблемалық оқыту, белсенді және интерактивті модельдер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Касенова , Н. 2021. СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА МӘТІНДІК ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ӘСЕРІ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 4, 4(74) (Чер 2021), 384–388. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7804.81.