Мақалада педагогикалық жоғары оқу орнында тарихшы-студенттерге орыс тілін оқытуда CLIL технологиясын жүйелі қолдану мҽселелері қарастырылған. Автор осы технологияның егжей-тегжейлі түсіндірмесін және оның білім беру процесінде пайда болуы мен таралуының қысқаша тарихын ұсынады. Мақалада Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің «Тарих» жҽне «Тарих-география» мамандықтары бойынша тарих профилінің 1 курс студенттері арасында авторлар жүргізген сауалнаманың мазмұны баяндалған. Студенттердің сауалнамасының тақырыбы орыс тілі сабақтарында CLIL технологиясын қолдану бойынша оқушылардың тілдік қажеттіліктері мен пікірлерін анықтау болды. Жүргізілген сауалнаманың нҽтижелері орыс тілінде CLIL технологиясы арқылы сыныпта кҽсіби-коммуникативтік, мҽдени-коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру пҽндік саладан білімді бір уақытта белсендіре отырып, тілді үйренуге мүмкіндік беретінін растауға мүмкіндік береді. Жүргізілген сауалнаманың нҽтижелері келесі ұстанымды растауға мүмкіндік береді: CLIL технологиясы арқылы орыс тілі сабақтарында кҽсіби-коммуникативтік, мҽдени-коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру тілді үйренуге пҽндік саладан білімді бір уақытта белсендірету арқылы мүмкіндік береді.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Жарияланған December 2024
41
13
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
пәндік-тілді кіріктіріп оқыту, орыс тілі екінші тілі ретінде, сауалнамалар, студенттердің тілдік қажеттіліктері мен пікірлері.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
А.Б., У. 2024. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 4, 90 (Груд 2024), 90–96. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.90.4.013.